سوالات متداول
تمامی محصولات سایت لیوریا از برندهای معتبر گردآوری شده و با تضمین اصالت لیوریا تقدیم میگردد.
در سایت لیوریا، اطلاعات کاملی درباره محصولات درج شده است. با مطالعه توضیحات و مشاهده تصاویر، میتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین، در صورت نیاز به مشاوره، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.
در بخش جستجو یا دستهبندی محصولات، میتوانید برند مورد نظر خود را جستجو کنید یا از بخش برندها استفاده کنید تا بهراحتی محصول دلخواهتان را بیابید.
تیم لیوریا به صورت منظم محصولات را بهروزرسانی میکند. شما میتوانید با ثبت درخواست اطلاعرسانی، از زمان موجود شدن محصول مطلع شوید یا از طریق پشتیبانی وضعیت موجودی را پیگیری نمایید.
برای ثبت درخواست مرجوعی، میتوانید از طریق چت آنلاین یا تماس با پشتیبانی لیوریا اقدام نمایید. هماهنگی برای ارسال کالا پس از تایید توسط پشتیبانی انجام میشود.
بازگشت کالا فقط در صورتی امکانپذیر است که :
- کالا در شرایط اولیه و پلمپ باشد .
- در صورتی که محصول خریداری شده با محصول دریافت شده مغایرت داشته باشد.
- محصول خریداری شده کمتر از 4 ماه انقضا داشته باشد و بدون اطلاع به خریدار ارسال شده باشد.
هماهنگی برای مرجوع کردن کالا پس از تایید توسط پشتیبانی انجام میشود.
مشتریان تا ۷ روز از زمان تحویل کالا مهلت دارند درخواست مرجوعی خود را ثبت کنند.
در صورت عدم وجود شهر شما در لیست، میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی، اطلاعات دقیقتری برای ارسال محصول دریافت نمایید.
کد رهگیری مرسوله پستی پس از ارسال سفارش برای شما پیامک می شود. همچنین میتوانید با پشتیبانی یا چت آنلاین هماهنگ کنید.
دستورالعمل استفاده از اینگونه محصولات، بهتر است با مشورت پزشک همراه باشد، لذا عوارض ناشی از مصرف این نوع کالاها به عهده مشتری میباشد.
در صورتی که تا ۷۲ ساعت آینده مبلغ به حساب شما بازنگردد، ابتدا با بانک مبدأ بررسی کرده و سپس با پشتیبانی لیوریا در ارتباط باشید.
پس از دریافت کالا و تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا و هزینه پست برای شما بازگردانده خواهد شد.